Middag på Honest Burger, Camden

2014-11-20 22.38.14

Efter en kväll på en pub i Camden där vi firade Amy’s födelsedag ville födelsedagsbarnet till Honest Burger och jag och några till var inte sena att hänga på. I min jakt på stans bästa burgare, har jag hört mycket gott om Honest Burger och var riktigt nyfiken på att äntligen få prova en.

Stället i Camden var i det närmaste tomt när vi kom dit (det var ganska sent) så vi blev serverade direkt. Jag valde deras cheeseburgare med cheddar som, liksom alla deras burgare, serverades med rosmarinsaltade pommes frites. Burgaren var riktigt god med bra relish, underbart bröd och riktigt god biff. Absolut ett gott betyg men Soho Diner leder fortfarande i min högst subjektiva burgartävling.

Honest Burger, Unit 34a, Camden Lock Place London NW1 8AF

 

Kommentera

