Londonlivet och Stockholmshelg

2015-02-03 18.32.00

Som vanligt går tiden så otroligt fort och jag har svårt att förstå att det redan är februari, men att våren närmar sig är såklart bara roligt.

I helgen som gick hann jag med att partaja en hel del och därför har denna vecka varit ganska lugn. Min flatmate och jag har plöjt första säsongen av Broadchurch och i tisdags träffa jag Laura för lite vin och snabb middag på Carluccio’s.

Helgen som kommer ska jag faktiskt tillbringa i Sverige, nämligen i Stockholm med två av mina bästa vänner. Vi ska mysa, äta gottbruncha och prata en massa såklart (och antagligen dansa loss!). Det ska bli så himla roligt trots all snö i huvudstaden. Curlingkängorna ska definitivt packas ner!

2015-02-03 09.07.38

På tal om snö så fick vi faktiskt lite (med betoning på lite) i London i tisdags, men det smälte som tur var samma dag. Denna stad klarar helt enkelt inte av snö – det blir kaos meddetsamma. Nu är vi tillbaka i normaltillståndet, grått och regn.

Trevlig helg!

4 thoughts on “Londonlivet och Stockholmshelg

    1. Ojoj, men förstår vad du menar. Himla positivt inställt till maten vi åt i Sthlm, det är värre med t ex lilla Malmö (men det finns bra ställen där med, men tyvärr alltför många mindre bra också).

Kommentera

