Det blir en lugn helg

2015-01-30 18.28.20

Så skönt med fredag igen. Denna vecka har min mage trilskas mer än vanligt så det blir en lugn helg. I veckan har jag också tagit det lugnt mestadels men fick också provat en ny restaurang.

Ikväll blir det hemmamys men jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska laga för gott. Krabbpasta kanske eller bara köra lite plockmat? Vi får se.

Imorgon ska jag i alla fall hänga med min kompis Jenny i Wimbledon hela dagen. Vi ska fika, gå en promenad (hoppas på bra väder!), titta i trevliga butiker, göra hemmagjord pizza och titta på film. Så mysigt att kunna hänga en hel dag, det var längesedan sist!

Trevlig helg!

One thought on “Det blir en lugn helg

Kommentera

