Semester. Skåne. Sol?

IMG_8698

Nu är det äntligen dags för sommarsemester. I fina Skåne med fina människor. Håll bara tummarna att det blir lite sol och värme också, är ni snälla. I London har vi haft vissa hyfsade dagar men den senaste tiden har det regnat och ruskat.

Som vanligt är det hyfsat späckat schema när jag kommer hem. Jag ska hänga med en massa vänner, mina kära föräldrar, testa nya restauranger och dricka drinkar här bland annat. Men jag har också avsatt tid till att göra ingenting eller det som faller mig in. Och jag vill laga sommarmat och sitta ute och andas havsluft när jag äter den. Och senare när det börjar skymma gå aftonpromenad med mamma (och pappa om vi lirkar lite).

Ha det fint så länge!

 

3 thoughts on “Semester. Skåne. Sol?

  1. Atmosfär har öppnat ny pintxos-restaurang i grannlokalen. Har inte hunnit dit själv än.
    Strandhuset i Sibbarp har söndagsgrill (fast oklart om augusti) vid minigolfen nu.

Kommentera

