Nytt år, nya tag

Hej kära läsare och god fortsättning!

IMG_7517

Hoppas ni haft överseende med tystnaden här på bloggen de senaste veckorna. Jag behövde nämligen en paus hemma i Skåne och bloggandet hanns tyvärr inte med. Men jag fick i alla fall en hel del nytt bloggmaterial som det kliar i fingrarna att dela med er. Dessutom har jag lite gott i gömmorna från hösten (och till och med sommaren som gått). Alldeles snart kommer det ett alldeles sprillans nytt (mat-)inlägg. Promise!

Men om ni vill hålla lite koll på vad jag sysslar med mellan blogginläggen, så följ mig på Instagram (mitt användarnamn är @scandelights, och ni finner även en länk i högra marginalen).

Ha ett fantastiskt fint 2016!

Hanna

 

One thought on “Nytt år, nya tag

Kommentera

