Ännu en vårvecka till ända

Nu verkar vårvädret vara här för att stanna, men pessimisterna tror att vi ska få en omgång snö i mars också. Jag tillhör inte den skaran, helt enkelt för att jag inte vill tänka på snö. Nu njuter vi av våren och sedan en lång och varm sommar, tycker jag.

I måndags var jag ute med tjejerna och åt favoritsushi, men det blir ett separat inlägg om det. I tisdags behövde jag få gjort lite hemma, eftersom jag beställt en stor matleverans. Inte illa att man kan få färsk fisk (spätta) och griskinder hemlevererat. I onsdags blev det en snabb fika efter jobbet och i torsdags åt jag lunch ute och därför blev det lugnt hemma på kvällen.

I helgen ska jag hänga med Jenny och Natalie och kanske några till. Vi ska dricka vin, snacka skit och äta gott. Sen får vi se vad som mer händer.

Trevlig helg, hörni!

3 thoughts on “Ännu en vårvecka till ända

  1. Fuskigt att våren kommer så mycket tidigare hos dig! Fast för tillfället är det rätt gött här i Göteborg också. Hoppas liksom du att vi inte behöver återse snön än på massa massa månader. Dricka vin, äta gott, snacka skit – den heliga treenigheten 🙂

  2. Här har det känts vårigt också, men vi vet ju hur det är… Det kan komma snö igen… Åh! Ge mig vår på riktigt nu!

Kommentera

