Back in town

20120731-001538.jpg

Ursäkta tystnaden den senaste tiden. Jag har varit hemma i fina Skåne och njutit av semester, födelsedagsfirande och bröllop för bästa vännen. Utförlig rapport kommer naturligtvis så fort jag redigerat bilderna.

20120731-000937.jpg

Jag hade egentligen tänkt blogga uppifrån luften eftersom jag hade internet på planet men det var ganska slött och det gick inte att ladda upp bilder. Men jag vill ändå rekommendera tidningen jag hittade på Kastrup; Gastro. Det är en dansk mattidning som jag verkligen tycker om efter att ha läst två nummer av den. Det är fokus på säsongsråvaror, restauranger, kockar och lite mattrender samt riktigt bra vintips. Så springer ni på den (och förstår danska) så köp. Någon som vet om den finns på svenska?

2 reaktioner till “Back in town

  1. Härligt att det blev en skön tid hemma och du har ju faktiskt haft lite tur med vädret också! 🙂 Blev det något besök på Bastard?

    1. Riktigt skönt med lite sol. Fick lite färg men är inte brun med svenska mått mätt men här är jag. 🙂 Blev inte Bastard denna gången heller, men väl middag på Atmosfär och vi var riktigt nöjda!

Lämna en kommentar